השירות שלנו

שירות לקוחות

לרשות הלקוח עומד מוקד טלפוני ייעודי
אשר מגבה את העסק במהלך הפעילות
היומית השוטפת ומאפשר התמקדות
בתחומי הליבה של העסק.

שירות טכני

אנחנו מסיעים ללקוחות שלנו לקבל מידע
ולשפר את חווית המשתמש בהמון מוצרים
טכנולוגיים ודיגיטליים החל מאתרים
ופלטפורמות דיגיטליות, תוכנות ומערכות
מורכבות ועד לחומרה ומוצרים מתקדמים.

Help Desk

תמיכה זו היא בכל מערכות המחשוב
בארגון החל מהתקנת ותפעול תוכנות
עד לטיפול בתקלות בעזרים נלווים כמו
סורקים, מדפסות וכלה בתקלות
בחומרה של המחשבים.

שירותי מזכירה

מדובר בשירות המאפשר לכל עסק
להחזיק סוג של "מזכירה וירטואלית"
שתבצע עבור העסק את כל המטלות
הדרושות וזאת בעלות חודשית קבועה
מבלי להעסיק מזכירה.

תפעול מוקדי מכירות

מיקור חוץ אאוטסורסינג של מוקד
טלפוני לעסקים וחברות – חיסכון
בעלויות, שקט נפשי ויתרון עסקי

שירות תיאום פגישות

השירות מתאים במיוחד לעסקים עם
משאבי כח אדם או זמן מצומצמים
ובעסקים גדולים כמערך תומך של אנשי
המכירות

Neto call center

הון אנושי מקצועי ואיכותי

שילוב מדוייק של יכולות גיוס מוכחות עם הצבת סטנדרטים לא מתפשרים עבור הלקוחות שלנו מעניק לנטו קול סנטר יתרון תחרותי אדיר אל מול המתחרות שלה ומהווה קרקע פוריה להתפתחות אישית של עובדי הארגון .
אנחנו מאמינים בגיוס הכשרה ופיתוח העובד שלנו ולבסוף קידומו לתפקיד בכיר יותר בפעילויות השונות הקיימות בקבוצה

עיצוב ללא שם (24)

עשוי לענין אתכם

נטו קול סנטר היא קבוצה המתמחה במתן פתרונות של מוקדים טלפונים ו / או צוותי שטח בתצורה של מיקור חוץ. מכירות ,שירות לקוחות,שירות טכני ותאום פגישות .

מלבד מענה אנושי לחברות, שירות קול סנטר יכול להיות פתרון מצוין לחברות המעוניינות לבצע מגוון פעילויות עסקיות והם זקוקים למענה אנושי שיעניק תמיכה ללקוחות המתקשרים כמו – שירות טלמרקטינג telemarketing לגיוס לקוחו פוטנציאלים, טלמיטינג לסוכני ביטוח לסגירת פגישות, שירות מענה ממוקד ללקוחות, שירות מתן פתרונות דרך שיחת טלפון על ידי תסריט שיחה, גיוס תרומות, מכירות, שדרוג שירותים ללקוחות קיימים, חזרה ללקוחות פוטנציאלים, מתן שירות ועוד מגוון רב של שירותי לקידום עסקים.

שירותי קול סנטר נחלקים לכמה סוגים: מענה אנושי, מכירות, תמיכה ותיאום פגישות. בהתאם לאפיון הצרכים של העסק שלך תוכל לקבל גיבוי באחד מהשירותים הללו.

בחירת חברה המספקת שירותי קול סנטר היא לא עניין של מה בכך, הרי מוטלת על חברה זו אחריות רבה שבסופו של דבר תשפיע על מכירות החברה. לכן, חשוב לבחור בקפידה את חברת הקול סנטר, לבצע השוואות בין חברות שונות ולהקפיד על הפרמטרים הבאים: חברה בעלת ניסיון בתחום, חברה חדשנית המספקת מערכות קול סנטר חדשניות המותאמות לשנת 2023

לכל לקוח בנטו קול סנטר  יש מנהל תיק לקוחות אשר מבצע אפיון מדוייק לצרכים של העסק. לאחר אפיון הצרכים מוקם צוות שעובר הכשרה מקצועית ייעודית בהתאם לצרכים של העסק ובמידת הצורך. נציגי נטו קול סנטר  עונים בשם העסק ומעבירים אליכם את הפניות או הנושאים לטיפול מול הלקוח. כל השירות מנוהל תחת מעקב במערכת הניהול .

 נטו קול סנטר הוא למעשה מרכז שירות טלפוני שבו יושבים קבוצה גדולה של מרכזנים העונים לשיחות הטלפון של בתי העסק, לקוחות המרכזייה, ובאמצעות ערכות מחשוב חכמות ניתן יהיה לסווג את השיחות, לאפשר לנציגים לראות מהיכן מגיעה השיחה ובכך להתכונן לענות לשיחה ולדבר עם הלקוח כאילו היה זה נציג החברה שלכם.

כל עסק זקוק לשירותי קול סנטר. גם עסקים קטנים ובינוניים שאינם מספיקים לענות לכל הטלפונים, הלידים ושיחות המכירה ושירות הלקוחות המגיעים אל העסק יכולים להיעזר בשירות זה ולחסוך בעלויות של הוספת מרכזנים נוספים בבית העסק

  • אין צורך לעמדות טלפוניה נוספות – מקום נוסף הנדרש לעובדים נוספים וככל הנראה הצורך בהרחבת המשרדים ובעלויות נוספות.
  • אין צורך בעמדות מחשבה וטלפוניה נוספים – שכן גם אלה עולים כסף ולא מעט.
  • אין צורך לשכור שירותים של כוח אדם – לשלם משכורות והוצאות נלוות למשכורות, ימי חופש ועוד.

בוודאי , מאחר שהחיבור המרוחק לא דורש התחברות לאינטרנט – וזה יתרון סופר קריטי בימים של מתקפות סייבר על ישראל. "ברגע שהעבודה נעשית תוך חיבור למערכת מבלי להיחשף לרשת האינטרנט, רמת אבטחת המידע עולה פלאים"

אנו מומחים בלתת לכם את השקט הנפשי לו אתם זקוקים

בואו להיות חלק ממשפחת נטו קול סנטר