לרשות הלקוח עומד מוקד טלפוני ייעודי
אשר מגבה את העסק במהלך הפעילות
היומית השוטפת ומאפשר התמקדות
בתחומי הליבה של העסק.
אנחנו מסיעים ללקוחות שלנו לקבל מידע
ולשפר את חווית המשתמש בהמון מוצרים
טכנולוגיים ודיגיטליים החל מאתרים
ופלטפורמות דיגיטליות, תוכנות ומערכות
מורכבות ועד לחומרה ומוצרים מתקדמים.
תמיכה זו היא בכל מערכות המחשוב
בארגון החל מהתקנת ותפעול תוכנות
עד לטיפול בתקלות בעזרים נלווים כמו
סורקים, מדפסות וכלה בתקלות
בחומרה של המחשבים.
מדובר בשירות המאפשר לכל עסק
להחזיק סוג של "מזכירה וירטואלית"
שתבצע עבור העסק את כל המטלות
הדרושות וזאת בעלות חודשית קבועה
מבלי להעסיק מזכירה.
מיקור חוץ אאוטסורסינג של מוקד
טלפוני לעסקים וחברות – חיסכון
בעלויות, שקט נפשי ויתרון עסקי
השירות מתאים במיוחד לעסקים עם
משאבי כח אדם או זמן מצומצמים
ובעסקים גדולים כמערך תומך של אנשי
המכירות
שילוב מדוייק של יכולות גיוס מוכחות עם הצבת סטנדרטים לא מתפשרים עבור הלקוחות שלנו מעניק לנטו קול סנטר יתרון תחרותי אדיר אל מול המתחרות שלה ומהווה קרקע פוריה להתפתחות אישית של עובדי הארגון .
אנחנו מאמינים בגיוס הכשרה ופיתוח העובד שלנו ולבסוף קידומו לתפקיד בכיר יותר בפעילויות השונות הקיימות בקבוצה
נטו קול סנטר היא קבוצה המתמחה במתן פתרונות של מוקדים טלפונים ו / או צוותי שטח בתצורה של מיקור חוץ. מכירות ,שירות לקוחות,שירות טכני ותאום פגישות .
מלבד מענה אנושי לחברות, שירות קול סנטר יכול להיות פתרון מצוין לחברות המעוניינות לבצע מגוון פעילויות עסקיות והם זקוקים למענה אנושי שיעניק תמיכה ללקוחות המתקשרים כמו – שירות טלמרקטינג telemarketing לגיוס לקוחו פוטנציאלים, טלמיטינג לסוכני ביטוח לסגירת פגישות, שירות מענה ממוקד ללקוחות, שירות מתן פתרונות דרך שיחת טלפון על ידי תסריט שיחה, גיוס תרומות, מכירות, שדרוג שירותים ללקוחות קיימים, חזרה ללקוחות פוטנציאלים, מתן שירות ועוד מגוון רב של שירותי לקידום עסקים.
שירותי קול סנטר נחלקים לכמה סוגים: מענה אנושי, מכירות, תמיכה ותיאום פגישות. בהתאם לאפיון הצרכים של העסק שלך תוכל לקבל גיבוי באחד מהשירותים הללו.
בחירת חברה המספקת שירותי קול סנטר היא לא עניין של מה בכך, הרי מוטלת על חברה זו אחריות רבה שבסופו של דבר תשפיע על מכירות החברה. לכן, חשוב לבחור בקפידה את חברת הקול סנטר, לבצע השוואות בין חברות שונות ולהקפיד על הפרמטרים הבאים: חברה בעלת ניסיון בתחום, חברה חדשנית המספקת מערכות קול סנטר חדשניות המותאמות לשנת 2023
לכל לקוח בנטו קול סנטר יש מנהל תיק לקוחות אשר מבצע אפיון מדוייק לצרכים של העסק. לאחר אפיון הצרכים מוקם צוות שעובר הכשרה מקצועית ייעודית בהתאם לצרכים של העסק ובמידת הצורך. נציגי נטו קול סנטר עונים בשם העסק ומעבירים אליכם את הפניות או הנושאים לטיפול מול הלקוח. כל השירות מנוהל תחת מעקב במערכת הניהול .
נטו קול סנטר הוא למעשה מרכז שירות טלפוני שבו יושבים קבוצה גדולה של מרכזנים העונים לשיחות הטלפון של בתי העסק, לקוחות המרכזייה, ובאמצעות ערכות מחשוב חכמות ניתן יהיה לסווג את השיחות, לאפשר לנציגים לראות מהיכן מגיעה השיחה ובכך להתכונן לענות לשיחה ולדבר עם הלקוח כאילו היה זה נציג החברה שלכם.
כל עסק זקוק לשירותי קול סנטר. גם עסקים קטנים ובינוניים שאינם מספיקים לענות לכל הטלפונים, הלידים ושיחות המכירה ושירות הלקוחות המגיעים אל העסק יכולים להיעזר בשירות זה ולחסוך בעלויות של הוספת מרכזנים נוספים בבית העסק
בוודאי , מאחר שהחיבור המרוחק לא דורש התחברות לאינטרנט – וזה יתרון סופר קריטי בימים של מתקפות סייבר על ישראל. "ברגע שהעבודה נעשית תוך חיבור למערכת מבלי להיחשף לרשת האינטרנט, רמת אבטחת המידע עולה פלאים"
נגישות
visibility_offהשבת את ההבזקים
keyboardניווט במקלדת
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים
לאפס את כל האפשרויותcached